Zdravé FIT Recepty – Kurací gyros

Recept na kurací gyros bol zverejnený v spolupráci s Fešanda Klub.

Nemusíte každý deň variť, stačí dobre plánovať. Urobte si napríklad jeden deň na obed dvojitú dávku kuracích pŕs. Polovicu odložte na druhý deň a „rukcuk“ máte Gyros jedna báseň. Tento kurací gyros síce jemne pripomína „fastfood“ ale verte, že je nutrične bohatý a využiteľný ako palivo energie pri chudnutí. Miesto kuracích pŕs môžete samozrejme použiť akékoľvek iné mäso: morčacie, divinu, hovädzie, jahňacinu…

Pridajte svoj zdravý recept na Instagram s hashtagom #spolusmesilnejsi

Čo budete na kurací gyros potrebovať?

  • 1ks tortilla celozrnná
  • 100g kuracie prsia
  • ľadový šalát
  • 1/2ks šalátová uhorka
  • 200g grécky jogurt
  • 8ks cherry rajčinky
  • červená cibuľa
  • cesnak
  • olivový olej
  • gyros korenie
  • soľ
  • chilli podľa chuti

Postup:

  1. Už pripravené kuracie prsia jemne osmahneme na olivovom oleji a posypeme korením gyros.
  2. Pripravíme si tzatziky zmiešaním postrúhanej uhorky, roztlačeného cesnaku, jogurtu, trošku soli a pár kvapiek olivového oleja.
  3. Nakrájame si rajčiny, cibuľu a šalát.
  4. Na rozhriatu panvicu dáme pár kvapiek olivového oleja a tortillu z oboch strán jemne opečieme z oboch strán.
  5. Na zohriatu tortillu ukladáme postupne šalát, mäso, cibuľu, rajčíny a na záver pridáme tzatziky.
  6. Tortillu v strede prehneme a môžeme servírovať.

Kto má rad pikantné jedlá, môže si ešte posypať chilli korením. Určite servírujeme s vidličkou (alebo jedzte rukami) 😀

Všetky recepty zverejnené na tejto webovej stránke sú inšpirované jedlami klientov, ktorí si ich pripravovali na základe im vypracovaného jedálnička na mieru. Ten je vždy zostavený len z obľúbených jedál (klient si ich vyberá pri vypisovaní vstupného dotazníka). Nechajte si aj vy vypracovať jedálniček na mieru ušitý pre vás.

Štítky: